185  
Wybierz producentaWybierz producenta
ACHTEL ADIDAS ANNcO AROM ARTDECO
ASTOR AVRIL LAVIGNE BABUSZKA AGAFIA BAYLIS & HARDIN BEAUTY FORM.
BELL BENCKISER BEYONCE BI-ES BIELENDA
BOURJOIS BRUNO BANANI CALVIN KLEIN CAROLINA HERRERA CC
CELIA CELINE DION CH. AGUILERA CHANTAL CHLOE
COTY CUSTO D. BECKHAM DAVIDOFF DAX COSMETICS
DELIA DERMIKA DERMOFUTURE DOLCE & GABBANA ELIZABETH ARDEN
ESCADA EVELINE FARMONA FAROUK FENJAL
G. SABATINI GARNIER GILLETTE GIORGIO ARMANI GLOBAL
GOLDEN ROSE GOSH GREEN PHARMACY GUCCI GUESS
HALLE BERRY HARPER HEGRON BV HEIDI KLUM HUGO BOSS
INTER-VION ISADORA J & J JOANNA JOHN FRIEDA
JOOP! JUSTIN BIEBER LA RIVE LACOSTE LAMBORGHINI
LANVIN LASCAD LONDA LOREAL LOTON
MARION MATIS MAX FACTOR MAYBELLINE MEXX
MIRACULUM MIRATO MISS SPORTY MISSLYN NAOMI CAMPBELL
NATURA SIBERICA NEUTROGENA NIVEA OCEANIC PACO RABANNE
PAESE PHARMA-C-FOOD PIERRE CARDIN PIERRE RENE PLAYBOY
POLLENA OSTRZESZÓW PROCTER & GAMBL PUMA PUPA REVLON
RIMMEL ROBERTO CAVALLI SALLY HANSEN SARANTIS SCHOLL
SCHWARZKOPF SEMILAC SEVIL SORAYA SYLVECO
TENEX TOP CHOICE TRUSSARDI UNILEVER UNION SWISS
VENITA VERONA VIPERA WELLA WILKINSON
ZIAJA
 
     

                                                    REKLAMACJA PRODUKTU
                   (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

       Wzór pisma reklamacyjnego do pobrania  Reklamacja

1.    Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia)
       są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
2.    Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
3.    Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w następującej formie:
3.1. pisemnie na adres: HERA MIROSŁAW MACIEJCZUK  Plac Ratuszowy 1, 17-100 Bielsk Podlaski
3.2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@fajnadrogeria.pl;
4.    W opisie reklamacji zaleca się podanie przez Klienta:
4.1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
4.2. żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny,
       albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
4.3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
       Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego
       opisu reklamacji.
       Konsument może skorzystać z udostępnionego wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
5.    Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
       Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
6.    W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających  
       z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie
       produktu na koszt Sprzedawcy na adres: HERA,  Plac Ratuszowy 1, 17-100 Bielsk Podlaski.
7.    Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6. Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się
      Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 5. Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy
      wymiany wadliwego produktu na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.